Kako možemo da pomognemo
Tu smo da vam pomognemo da odgovorite na pitanja, rešite probleme i usmerimo vas u pravom smeru ako vam je potrebna popravka.
Kako možemo da pomognemo?
Izaberite opciju u nastavku da biste dobili pomoć koju tražite.
Printer Shutdown Issue
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Do toga je došlo jer štampači na koje je to uticalo pristupaju serveru treće strane putem interneta kada se štampač uključi. Počevši od 30. maja i nadalje, količina podataka vraćenih sa servera treće strane se povećala.
Usled toga, štampač nije mogao da obradi podatke, nakon čega se isključivao odmah nakon uključivanja. U zavisnosti od modela, štampač se uzastopno isključivao i ponovo uključivao.
Dana 7. juna 2022, količina podataka koju je server treće strane vraćao promenjena je na onu koju štampač na koji je ovo uticalo može da obradi. Zahvaljujući tome, štampači se uključuju i rade ispravno.
Firmver sa ispravljenom kontrolom obrade podatka objavljen je kao priprema za buduće promene internet okruženja.
Preporučuje se da firmver štampača održavate ažuriranim na poslednju verziju.
Firmver štampača možete da ažurirate putem mreže na samom uređaju ili pomoću alatke Updater, koju možete da preuzmete sa kartice za firmver za vaš proizvod. Izaberite jedan od metoda da biste ažurirali firmver za proizvod u nastavku.
Obratite nam se
Počnimo tako što ćemo identifikovati proizvod
Organizujte popravku
Počnimo tako što ćemo identifikovati proizvod
Canon Store
Let's start by identifying your product
Pitanje
Koristite obrazac u nastavku koji će vam pomoći da definišete prirodu upita
Popravka
Canon Store
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry