Zadržavanje klijenata
Stvaranjem bolje, personalizovanije komunikacije
Unapredite poslovanje efikasnijom komunikacijom sa klijentima.
Potrošači u današnje vreme očekuju da im kompanije pruže željene informacije kada to požele, kao i da im budu dostupne na željenom uređaju.
Stvaranjem bolje, personalizovanije komunikacije
Putem postojanijeg slanja poruka kroz više kanala
Tako što preduzeće kreira sadržaj za klijente umesto IT odeljenja
Integrisanjem podataka iz zastarelih sistema
Upravljanje i komunikacija sa klijentima: novi pristup
Ovo rešenje je poboljšalo našu operativnu produktivnost i povećalo brzinu odgovaranja klijentima.
Alan Watson
Menadžer za odnose sa klijentima, Aegon UK
Međunarodna osiguravajuća kompanija Aegon želela je da unapredi način komunikacije sa 2 miliona klijenata u Ujedinjenom Kraljevstvu. Pored priprema za prelazak sa štamparske na digitalnu tehnologiju, kompanija je želela da smanji troškove eksternalizovanjem, uz poboljšavanje bezbednosti podataka i mogućnosti procene.
Kompaniji Aegon smo pomogli da razvije vrhunski ulazni i izlazni sistem za obradu pošte, uz automatizovane radne procese za dokumente i elektronsko čuvanje. Ovaj unapređeni sistem za upravljanje dokumentima smešten je u novi, namenski napravljeni eksterni objekat kojim upravlja kompanija Canon.
Naše eksternalizovano rešenje za komunikaciju sa klijentima dovelo je do 50% brže obrade pošte i ukupnog smanjenja cene od 25%. Pored toga što je kompaniji Aegon pomoglo u prelasku sa štamparske na digitalnu tehnologiju, ovo rešenje takođe je unapredilo brzinu i kontrolu nad podacima, a i omogućilo je kompaniji da postigne usklađenost sa propisima.
Papirna ili digitalna pošta
Iz više izvora
Personalizovanje pomoću podataka iz dokumenta
Na osnovu personalizovanih šablona
Sistem isporuke putem više kanala
U cilju lakog vraćanja i procene
Radite brže, smanjite troškove i pružajte kvalitetniju korisničku podršku tako što ćete efikasnije obrađivati poštu
Povećajte efikasnost i smanjite broj grešaka tako što ćete automatizovati proces prijave i uključivanja klijenata